Se Incarca...

Cum comand online?


Daca ai deja cont pe cora.ro, pentru a te autentifica pe noua platforma, te rugam sa-ti resetezi parola


Cand vrei sa incepi cumparaturile , creeaza un cont sau autentifica-te cu datele tale


Cum gasesti produsele tale favorite?

Viziteaza categoriile si descopera produsele de care ai nevoie. 

Cauta produsul dorit: poti cauta un produs direct in campul special de cautare sau navigand in categoriile de produse direct din meniul afisat in stanga. 

Adauga produsele dorite in cosul de cumparaturi prin selectarea butonului “Adauga in cos.”

Poti adauga in cos mai multe produse, din categorii diferite.

Dupa iti poti vedea cosul de cumparaturi, cu produsele selectate, sa actualizezi cantitatea sau sa renunti la unul.

Dupa adaugarea produselor dorite in cos, trebuie sa selectezi detaliile de facturare, metoda de plata dorita si modalitatea de livrare preferata 


Alegi modalitatea de livrare:


Selectezi  adresa la care doresti sa primesti comanda (daca nu ai salvata nicio adresa in cont, o poti introduce aici prin apasarea butonului “Adauga adresa noua”


Selectezi ziua si intervalul orar in care doresti sa primesti comanda


Metoda de plata

Sunt acceptate 2 modalitati de plata pentru achizitiile efectuate de Clienti : plata online cu Cardul Bancar si plata numerar la livrare.

Daca se alege plata online cu Cardul Bancar (Visa Classic/Electron, MasterCard, Maestro) pentru  finalizarea si validarea platii, Clientul este directionat catre o Pagina de Plata securizata. 

Am activat serviciul de plata Electronica 3D Secure. Daca acest serviciu nu este inca activat pentru cardul tau, iti recomandam sa te adresezi bancii emitente pentru a il ACTIVA. Acum poti plati in siguranta pe www.cora.ro.

 

Daca se alege plata in numerar finalizarea platii este considerata in momentul achitarii sumei reprezentantului firmei de curierat sau reprezentantului cora in cazul Ridicarii din magazin.


Pasul final pentru trimiterea comenzii este butonul “Trimit comanda”. La scurt timp dupa apasarea acestui buton vei primi un e-mail prin care se confirma inregistrarea comenzii.


FAQ
Daca ceva nu e clar si ai nelamuriri citeste sectiunea de intrebari frecvente sau contacteaza-ne oricand prin formularul online sau la numarul 0374 400 100


Intrebari frecvente


La ce ora se elibereaza intervale de livrare
Intervalele sunt afisate pentru o perioada de 7 zile si se actualizeaza zilnic. In momentul in care acestea ajung la gradul maxim de ocupare, echipa noastra se asigura sa deschida in urmatoarea perioada alte intervale. Facem tot posibilul sa deschidem zilnic noi intervale. Iti recomandam sa urmaresti in fiecare zi disponibilitatea intervalelor de livrare.

 

Modificare comanda plasata
In momentul in care ai finalizat comanda si primesti pe e-mail confirmarea de inregistrare a acesteia, nu poti reveni asupra ei pentru a schimba modalitatea de plata sau modalitatea de livrare/ridicare. De asemenea, odata finalizata o comanda, nu mai poti adauga/elimina produse. Poti insa sa ne contactezi la 0374 400 100 sau pe e-mail la comenzionline@cora.ro pentru a solicita anularea acesteia. Dupa ce ti s-a confirmat anularea comenzii, poti initia o noua comanda, asigurandu-te inainte de a ajunge in pasul final «Trimite comanda» ca ai ales metoda de plata potrivita tie si ca ai toate produsele pe care ti le-ai dorit in cos. De asemenea, asigura-te ca ai ales varianta "ridicare" sau "livrare", in functie de serviciile oferite de magazinul pe care l-ai ales.

 

Preluare comanda prin email, telefon sau retelele de socializare
Pentru a comanda online cu livrare la domiciliu sau ridicare din spatiile drive, este necesar sa te inregistrezi/autentifici pe www.cora.ro. Nu putem prelua comenzi prin telefon, e-mail sau prin intermediul retelelor de socializare. Iti multumim pentru intelegere!